Fórum
(Új hozzászóláshoz lépj be)
|
Toti | VIP user | 2010.09.17. 12:43 (1876440) | |||||
Isten éltesse! <BR> <BR>Eltűnt az utóbbi időben... |
|
Liszi | VIP user | 2010.09.17. 07:39 (1876432) | |||||
Isten éltesse Damon Hillt, Senna utáni egyetlen igazi kedvencemet! <BR> <BR>Ő is már 50 éves, hihetetlen, hogy repül az idő. |
|
Toti | VIP user | 2010.09.13. 10:36 (1876003) | |||||
Itt legalább sebesség van. |
|
Liszi | VIP user | 2010.09.12. 20:49 (1875937) | |||||
Mert már át van építve. Pár éve még "ilyenebb" volt. |
|
Ryke | VIP user | 2010.09.12. 20:38 (1875935) | |||||
faszért nem építik át akkor, ha annyira része kell legyen a sorozatnak...? <BR> <BR>vagy legalább az új pályákat építhették volna olyanra, ahol lehet előzni |
|
ProtUS | VIP user | 2010.09.12. 20:27 (1875931) | |||||
Sajnos olasz nagydíjnak mindig kell lennie, Imola-n nem lehet versenyt rendezni, Misano-t és Mugello-t át kéne építeni. Más pálya nem jut eszembe, ami alkalmas lenne F1 rendezésére, bár Monza tényleg egy nagyon rossz pálya, de kb annyira része ennek, mint Silverstone (az se jobb). |
|
Ryke | VIP user | 2010.09.12. 19:58 (1875923) | |||||
az ilyen pályákat egyébként is ki lehetne venni a versenynaptárból, vagy leinteni 4-5 kör után... |
|
ProtUS | VIP user | 2010.09.12. 19:23 (1875922) | |||||
Toti: régen is végigbírták a gumik a versenyt. <BR> <BR>Bár szerintem most inkább kétféle kemény gumit gyárt már csak a Bridgestone, leszarja az egészet, így meg kevésbé fáj nekik, szerintem a lágy épphogycsak megüti néhány versenyen a szintet, hogy lágynak lehessen nevezni (vagy már ilyen magas szinten áll a gyártástechnológia, ha nem kesergő akarok lenni). Amúgy évente azért a gumimérnökök el szokták baszni az egészet, pl. tavaly Melbourne ahol a lágy 3 kört bírt illetve még régebbről, talán 2005-ből egy, amikor a Michelin gumik közül a kemény is foszlott három kör után. <BR> <BR>Bár paliklacikáéknak köszönhetően a lágyabb gumi örökre szuperlágy marad. |
|
Toti | VIP user | 2010.09.12. 18:00 (1875895) | |||||
de tök jó dolog, hogy nincs tankolás, és a kevésbé strapabíró gumi is kibírja az egész versenyt... <BR> |
|
Liszi | VIP user | 2010.09.12. 17:50 (1875892) | |||||
Hápersze |
|
Toti | VIP user | 2010.09.12. 17:45 (1875891) | |||||
mert a belga futamot kell kihagyni, ahol sosem történik semmi |
|
Liszi | VIP user | 2010.09.12. 16:33 (1875885) | |||||
Szezon első négy futamát láttam végig, most újra láttam egyet teljes egészében, erre - ahogy számítani lehetett - a legfontosabb előzés a boxban történt, de a Webber-Hulkenberg különharc legalább jó volt |
|
digrizs | VIP user | 2010.09.12. 16:13 (1875881) | |||||
Lehet nem volt kedve vezetni . |
|
Ryke | VIP user | 2010.09.12. 16:01 (1875880) | |||||
Hamiltont ilyenkor bottal verném el a verseny után... leülök kicsit szurkolni neki, erre 1 perc után hagyhattam ott a picsába <BR> <BR>legrosszabb esetben is behozhatta volna tök nyugodtan 4. helyre a gépet... de, nem! neki össze kellett törnie... |
|
b.o.b.a.n | VIP user | 2010.08.01. 17:58 (1872441) | |||||
Wéber Gábor szakértelme hiányzott nekem (amennyire én technikai analfabéta meg tudom ítélni). <BR> <BR>Gyulai, hát az meg... |
(Új hozzászóláshoz lépj be)
keresés
Bejelentkezés
Menetrend | |
csapatok: A - B - C - D |
|
Helyszínek: Lengyelország - Ukrajna |
|
Játékvezetők | |
Statisztikák |